Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Sabina Boström - 5 maj 2011 14:10

Oj, det har hänt mycket sen sist... Lägger upp en hel rad med bilder så ni förstår vad jag menar.


Stag för ryggstöd kom till i skolan men nu är soffan här hemma i garaget.    

Två Lördagar på rad kom Håkan som jobbar på http://www.lindebilskadecenter.se/ .Han, jag och pappa hjälptes åt att slipa hela soffan plåtren för säkerhetens skull. Han hjälpte även till att fixa dom bucklor som fanns på soffan. På bilden står jag och Håkan och disskuterar.

 



  




Sedan började vi spackla och slipa och jag fick lära mig en hel del av Håkan som har varit i branschen länge.

 Kofångaren blev även den slipad.     


Inom de närmsta 2v kommer det hända massor och jag kommer att uppdatera här på bloggen så fort det händer något, så glöm inte att kolla ofta!

I helgen ska själva soffan byggas och jag kan även avslöja att jag fick hem ett paket igår :) Innehållet får ni se imorgon (Fredag).

/Sabina

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards